Szorty to coś idealnego na takie upalne dni jak ten, a dodatkowo łatwo zrobić je/odpicować samemu. Moje zrobiłam z długich jeansów kupionych w lumpeksie, rozjaśniłam wybielaczem u góry, doczepiłam ćwieki, w ruch poszedł też pumeks:)
Mam też dla was małą propozycje skierowaną głównie do wrocławianek i przede wszystkim blogerek. Jak wszystkie dobrze wiemy, fajne zdjęcia stylizacji na blogu modowym to połowa sukcesu. Zdjęcia, które oglądacie na moim blogu od jakiegoś czasu, z których jestem bardzo zadowolona są wykonywane przez Madzie. Czarna Ramka (Madzia) z chęcią nawiąże współprace z dziewczynami prowadzącymi bloga o modzie, którym brakuje fotografa, a  które chciałyby mieć ciekawe i oryginalne zdjęcia swoich stylizacji. Jeśli któraś z Was jest zainteresowana bądź ma jakieś pytanie to podaję kontakt bezpośrednio do Magdy: e-mail:kontakt@czarnaramka.pl , tel. 600-697-585.









zdjęcia: Magdalena Drobek www.czarnarmka.pl

spodenki - sh + diy
koszulka - diy
kurtka - H&M
torebka - PArfois
buty - www.deezee.pl