Od kiedy zobaczyłam tę kurtkę, wiedziałam, że będzie ona moją pierwszą w tym roku jesienną inwestycją. A kiedy ja się na coś uprę, nie ma zmiłuj! Myślę, że tego typu zakup posłuży mi przez lata. Wreszcie dotarły też do mnie botki z Scholla, które wygralam na czerwcowym Pimp up'ie! Kolejny klasyk do kolekcji i to jaki wygodny:) Zdjęcia z Olą robiłyśmy przed wrocławskim dworcem. Śmiałam się ostatnio, że jest tam tak ładnie, że to świetne miejsce nawet na randkę :P Słoneczko dopisało, ale już ogarnia mnie strach na myśl o coraz krótszych i coraz zimniejszych dniach - mam nadzieję, ze blog na tym nie ucierpi :( Choć tak jak pisałam na moim FB - ostatnio dzieje się na prawdę sporo pozytywnych rzeczy, nowych projektów, propozycji. Z jednej strony mam wrażenie, że moje blogowe wysiłki zostają docenione, a z drugiej jestem ogromnie wdzięczna ludziom, którzy również się do tego przyczyniają :) Oby więcej takich na mojej drodze! 















zdjęcia: Aleksandra Malczewska

kurtka - Mango
sukienka - Pull&Bear
torba - PArfois
buty - Scholl